Toiminta

Porin Kokoomus järjestää jäsenilleen keskustelutilaisuuksia, retkiä ja tekee aloitteita kunnallisjärjestölle, Satakunnan Kokoomukselle ja Kokoomukselle. Keskeinen osa toimintaa on vaalitoiminta. Porin Kokoomuksen kautta voimme tehdä vaalityötä sekä yksittäisten ehdokkaiden että ehdokaslistojen hyväksi.

Jäsenet voivat vaikuttaa yhdistyksen päätöksiin sääntömääräisissä kevät- ja syyskokouksissa sekä osallistumalla yhdistyksen järjestämiin tilaisuuksiin. Yksittäisellä jäsenellä on myös aloiteoikeus.

Yhdistyksen hallitus valitaan sääntömääräisessä syyskokouksessa, jossa hyväksytään myös toimintasuunnitelma ja talousarvio. Sääntömääräisessä kevätkokouksessa hyväksytään toimintakertomus ja tilinpäätös.

Yksittäisen jäsenen velvollisuus on maksaa syyskokouksen vahvistama jäsenmaksu. Oikeutena on osallistua yhdistyksen toimintaan. Kokoomuksen jäsenyys on mahdollista tällä hetkellä vain kuulumalla johonkin yhdistykseen, joten jäsenyys mahdollistaa vaikutusvallan suomalaisen yhteiskunnan kehitykseen.

Hallituksen tulevat kokoukset:

Muut tulevat tapahtumat:

Porin Kokoomus viettää perinteistä Sinivalkoista Vappua
Porin Raatihuoneella sunnuntaina 1.5.2022 klo 13-15.

Ohjelmassa

Maljan nosto Vapulle ja Kokoomukselle
    Eduskunnan terveiset (Arto Satonen)
    Riemukasta yhdessäoloa ja vapaata keskustelua

Musiikista vastaa taiteilija Matti Aalto

Tilaisuus on maksuton eikä vaadi ennnakkoilmoittautumista.

Lämpimästi tervetuloa kaikki porilaiset Kokoomuslaiset seuralaisineen,
toivottaa Porin Kokoomuksen hallitus

Aikaisemmat tapahtumat löydät tapahtuma-arkistosta.

Seuraa tapahtumatiedotusta myös yhdistyksen Facebook-sivujen kautta: Porin Kokoomus